czwartek, 6 września 2012

In progress

Nadal jestem na BLS-ie :) choć nie pod względem zdjęciowym- raczej szyciowo- rekwizytowym ;) Oczywiście zdjęcia będą jak tylko dokończę to, co zaczęłam. Obiecałam sobie, że wrzesień też będzie bardzo lalkowy, choć na pewno nie tak intensywny jak sierpień. Nie mniej jednak coś trzeba robić, żeby nie zardzewieć :) Przed nami inspirująca jesień, paleta kolorów i , przynajmniej u mnie piękna pogoda - można, poszaleć w plenerze. Marzy mi się sesja z przepięknym  muchomorem- wiadomo kropki :) najlepiej, żeby jeszcze rósł na soczyście zielonym mchu haha. Ale jak znam życie, to gdy wybiorę się do lasu, akurat  żadnego nie będzie ;)
 To tyle, wracam do pracy a poniżej rzeczy, które popełniam od paru dni. Mam nadzieję, że jeszcze w tym tygodniu wszystkie będą gotowe.

                                                          Pozdrawiam :)


4 komentarze: